آیا افراد عادی علاقه به خرید و سرمایه‌گذاری بیت کوین دارند؟
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
آیا افراد عادی علاقه به خرید و سرمایه‌گذاری بیت کوین دارند؟
دو شنبه 24 آذر 1399 ساعت 15:42 | بازدید : 50 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

آیا افراد عادی علاقه به خرید و سرمایه‌گذاری بیت کوین دارند؟

 

CB2CC3C7 7D53 428B 960E A527321A7B6A - آیا افراد عادی علاقه به خرید و سرمایه‌گذاری بیت کوین دارند؟

بیت کوین را می توان یک فناوری جدید دانست که می تواند انقلابی در امور مالی ایجاد کند و در بازار 100 تریلیون دلاری ، یک برتری بزرگ در مقایسه با سایر ازهای دیجیتال دارد که هزاران توسعه دهنده در حال حاضر از آن استفاده می کنند ، چندین شرکت بزرگ اکنون آن را می فروشند و چند میلیاردر سرمایه گذاری های جدیدی را برای ارزشمندتر ، مفیدتر و محبوبتر کردن آن انجام دادند.

از زمان تاسیس ، ارزش آن بیش از یک میلیون درصد رشد کرده است.  طی 18 ماه گذشته ، قیمت آن سه برابر شده استامسال تقریباً 50 درصد رشد کرده است و هنوز حتی 1 درصد از بازار هدف خود را به دست نیاورده است.

آیا فکر می کنید در این فرصت می توانید خرید کنید؟

افراد زیادی در مورد بیت کوین نمی‌دانند و علاقه‌ای به ورود به این عرصه ندارند. افرادی هم بیت کوین را می‌شناسند و در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند که البته این سرمایه‌گذاری‌ها در کل مبلغ قابل توجه‌ای نیست. در سال ۲۰۱۷، افراد زیادی خانه و دارایی‌های خود را فروختند و بیت کوین را در ۲۰ هزار دلار خریدند. این افراد در انواع پروژه عرضه اولیه کوین‌ها (ICO) شرکت کردند و مورد کلاه‌برداری واقع شدند. در نهایت، بسیاری از این افراد پول خود را از دست دادند و گرفتار ضرر شدند. حال این واقعه چه عواقبی خواهد داشت؟ آیا این افراد پول خود را مطالبه نخواهند کرد؟

در صورتی که سرمایه‌گذاران خرد دیگر به سمت بیت کوین برنگردند، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

طبق گفته های استاتیستا ، در آغاز سال 2018 ، درست در پایان رونق سال 2017 ، حدود 24 میلیون کیف پول بیت کوین وجود داشت که بیت کوین را به جریان اصلی وارد کرد.

از آنجا که بسیاری از مردم کیف پول های مختلفی داشتند ، تعداد واقعی کاربران بیت کوین بسیار کمتر بود.

البته ، صرافی ها، بیت کوین بسیاری از افراد را در کیف پول خود قرار دادند. خلاصه به دلیل ماهیت مستعار بیت کوین، نمی‌توان آمار دقیقی را از تعداد کاربران آن داد و مشخص کردن تعداد این کاربران در واقع یک کابوس اکتشافی است.

صرف نظر از نحوه انجام ریاضیات ، نتیجه گیری یکسان استتعداد کمی از افراد در دوره رونق سال 2017 بیت کوین داشتند. گزارش اخیر مرکز کمبریج برای دارایی های جایگزین این رقم را در سال 2018، 35 میلیون نفر اعلام کرده است.

امروزه تعداد کیف پول‌ها و کاربران بیت کوین بسیار افزایش پیدا کرده است و تعداد کاربران و کیف پول‌های این ارز دیجیتال بزرگ چندین برابر شده است. اما آمار و ارقام نشان می‌دهد که این کیف پول‌ها اکثرا متعلق به سرمایه‌گذاران خرد نیستند. اینک کیف پول‌ها و کاربران فضای این ارز دیجیتال بیشتر متشکل از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ هستند و تعداد سرمایه‌گذاران خرد بسیار کم است.

علاوه بر این ، فقط حدود 4 میلیارد دلار بیت کوین در صندوقهای سرمایه گذاری از Grayscale ، Bitwise ، 3iQ و دیگر مدیران صندوق قرار دارد.

در حالی که هیچ کس نمی داند این تعداد چقدر است ، اما به راحتی می توان گفت که بیشتر این افراد سرمایه گذار خرده فروش نیستند.

اهمیت میزان سرمایه گذاری

همچنین ، از بین کسانی که اکنون بیت کوین را نگه می دارند ، فقط مقدار کمی از آن را نگه داری می کنند.

آمار نشان می دهد که بیش از 70 درصد کیف پول های بیت کوین به ارزش کمتر از 100 دلار دارند (معادل 200 دلار در اوج بیتکوین ۲۰۱۷). 

این نشان می‌دهد که تا کنون سرمایه‌گذاران خرد با قدرت وارد فضای بیت کوین نشده‌اند. به احتمال زیاد ، رونق سال 2017 ناشی از تعداد کمی از افراد بود که همزمان پول اندکی برای یک دارایی کوچک می گذارند.

آیا مشکلی به وجود آمده یا افراد باهوشی پشت صحنه هستند؟

سرمایه‌گذاران خرد به شبکه‌های مالی و یا تحقیق صنعتی دسترسی ندارند. این سرمایه‌گذاران دارای مخارج خاص خود هستند و آنها باید قبوض خود را پرداخت کنند. این افراد پول کمی برای سرمایه‌گذاری دارند و آنها حاضر نیستند که این پول را نیز وارد پدیده پرنوسانی مانند بیت کوین کنند. شاید این کار هوشمندانه باشد و سلطان ارز‌های دیجیتال هم هنوز از قله خود حدود ۵۰ درصد فاصله دارد. آنها که در سال ۲۰۱۷ و زمانی که اکثر مردم بیت کوین خریدند، اقدام به این کار نکردند، اکنون هم که جهان گرفتار بحران بیماری و استرس مالی است، رغبتی به خرید این ارز دیجیتال ندارند. به هر حال، بازار سهام از حمایت بانک مرکزی برخوردار است و از پایین رفتن ارزش آن جلوگیری می‌شود. اما بیت کوین از حمایت چه کسی برخوردار است؟

آیا این بدین معنی است که سرمایه‌گذاران خرد هرگز وارد صحنه نخواهند شد؟

وال استریت در حال امن کردن خرید و فروش ارزهای دیجیتال است و توسعه‌دهندگان زیادی در حال آسان‌تر کردن استفاده از ارزهای رمزنگاری شده هستند. چرخه‌های بازار هم به نظر می‌رسد که در حال بالا بردن قیمت ارز‌های دیجیتال باشند. شبکه بیت کوین در حال رشد است و اینک سرمایه‌گذاران بیشتری از آن حمایت می‌کنند.

در ضمن، کارمزد محصولات سنتی وال استریت در حال کاهش است و بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها دیگر آن بازده قبل را ندارند و یا با ریسک‌های جدیدی مواجه شده‌اند. آیا به نظر شما در این شرایط، مدیران پولی به سمت بهترین سرمایه‌گذاری دهه گذشته متمایل نخواهند شد؟ این که چه زمانی این مدیران به سرمایه‌گذاران عادی سفارش می‌کنند که مقداری بیت کوین بخرند هنوز مشخص نیست. چیزی که واضح است، این است که سرمایه‌گذاران خرد هرگز اول نبوده‌اند و در این عرصه‌ها همواره مقلد سرمایه‌گذاران دیگر بوده‌اند. سوال مهمتری که در اینجا پیش می‌آید این است که زمانی که سرمایه‌گذاران خرد وارد فضای بیت کوین شوند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

منبع : Hackernoon



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 109
:: باردید دیروز : 47
:: بازدید هفته : 169
:: بازدید ماه : 166
:: بازدید سال : 322
:: بازدید کلی : 2010